Vil du bidra til å løse utfordringene til noen av landets største selskaper, og bidra til samfunnsnyttige løsninger til både offentlig og privat næringsliv? Hos oss i Accenture kastes du rett inn i konsulentlivet. Det er en bratt læringskurve som fortsetter der studiene slapp; men med full støtte av dyktige kollegaer og ledere vil du raske utvikle deg og din kompetanse. Sammen leverer vi tjenester innen rådgivning, design, innovasjon, teknologi og strategi, og tar vårt samfunnsansvar på alvor.

Søk som nyutdannet hos oss med oppstart i august 2023 innen 4.september for Strategy & Consulting og 18. september for Technology, vi søker Graduates til Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen.

Sjekk ut:

https://www.accenture.com/no-en/careers/jobdetails?id=R00115531_en&title=Graduate+Consultants+to+Accenture+Strategy+%26+Consulting (For Strategy & Consulting)

https://www.accenture.com/no-en/careers/jobdetails?id=R00115515_en&title=Nyutdannet+2023%3f+Vi+s%c3%b8ker+graduates+til+Technology (For Technology)