Vil du bidra til å løse utfordringene til de største selskapene i landet, og bidra til samfunnsnyttige løsninger til både det offentlige og private næringsliv? Som nyutdannet hos oss i Accenture kastes du rett inn i konsulentlivet. Det er en bratt læringskurve som​ fortsetter der studiene slapp; men med full støtte av kollegaer og ledere vil du raskt utvikle deg og​ din kompetanse til å bli en av våre eksperter. Du vil være på team med andre Graduates og erfarne konsulenter, og jobbe på ulike prosjekter​ med mange spennende problemstillinger. Sammen leverer vi tjenester innen rådgivning, design, innovasjon, teknologi og strategi, og tar vårt samfunnsansvar på alvor.

Vi søker nå nyutdannede til vår avdeling, Strategy & Consulting, med oppstart i januar og august 2022. Søknadsfrist er 19.september – søk her! https://www.accenture.com/no-en/careers/jobdetails?id=R00042425_en&title=Graduate+Consultants+to+Accenture+Strategy+%26+Consulting+%e2%80%93+Start+August+2022

Vi søker også sommerstudenter til sommeren 2022. Test ut konsulentlivet i seks uker og bli kjent med vår kultur. Søk innen 26. september via annonsen på vår hjemmeside, https://www.accenture.com/no-en/careers.