NNU Ambassadører :

Vi i Norsk Næringslivsutvalg søker imøtekommende, initiativrike og rause ambassadører til Karrieredagen 2021.

Karrieredagen er et av de største og viktigste arrangementene i regi av NNU. På denne dagen kommer det rundt 20 norske selskaper til København, for å presentere seg selv og for å snakke med studenter. Dagen avsluttes med en bankett hvor både bedriftsrepresentanter og studenter samles til god mat og drikke.

Som ambassadør for NNU vil du spille en viktig rolle i opptakten til Karrieredagen. Du vil samarbeide tett med styret samtidig som du vil få hovedansvar for minimum to selskaper. Det blir din jobb å koordinere og holde kontakten med disse, både i forkant og i løpet av selve dagen. Det er ekstremt viktig at dette utføres på en profesjonell måte samtidig som det vil være en gylden mulighet til å komme tettere innpå norske selskaper.

Hvorfor skal DU melde deg som ambassadør?

• Du får mulighet til å bygge et godt nettverk innenfor det norske næringsliv
  • Du vil få et bredt sosialt og faglig nettverk blant det norske miljøet på skolen
  • Du vil som ambassadør stille sterkere dersom du senere ønsker å søke som styremedlem
  • Du vil få en personlig attest utstedt av Norsk Næringslivsutvalg ved CBS
  • Du vil, som bachelorstudent, kunne stille sterkere i søknadsprosessen til utveksling i 2022 gjennom CBS sitt nye program Student Citizenship (les mer her)

Høres dette ut som noe for deg?

Send oss et kort motivasjonsbrev hvor du forteller litt om deg selv, ditt engasjement for å være med på laget, samt hvorfor vi skal velge akkurat deg. Husk å skrive navnet ditt i emnefeltet.

Søknadsfrist: Lørdag 25. juni kl. 12:00.

Motivasjonsbrev og eventuelle spørsmål sendes til kd@nnu-cbs.dk, vedlagt som PDF med navn.

NNU styret