Hvem er Sprint?

I Sprint skal vi skape muligheter og realisere potensial.

Det gjelder for våre kunder, for selskapet og ikke minst for våre ansatte.

For å være konkurransedyktig må selskap kontinuerlig forbedre dagens virksomhet. Derfor fokuserer vi i Sprint på å realisere potensial for kundene våre ved å jobbe med Lean og kontinuerlig forbedring, smidig virksomhetsstyring og digitalisering av prosesser.

Tenk 3x forbedring.

Men det holder ikke å bare bli bedre på det man gjør i dag. Selskap må også finne nye vekstområder. Derfor skaper vi muligheter ved å utfordre kundene våre til å innovere, utnytte ny teknologi og skape vekst gjennom nye forretningsmodeller, selv innenfor egen kjernevirksomhet. Tenk 10x forbedring.

I dag er vi rett over 34 ansatte, og det er ingen stor, utenlandsk eier som bestemmer hva vi skal gjøre eller hvilken retning vi skal løpe i. Derfor jobber vi med det vi synes er spennende og givende, og vi er ikke redd for å eksperimentere og gå i nye retninger. Ved siden av å jobbe med tradisjonelle, store og etablerte kunder, jobber vi derfor blant annet med og for flere startups. Og gjennom satsningen vår Skyfall Ventures, et samarbeid med tilknyttede gründere og kunder, etablerer vi helt nye selskaper eller spin-offs fra etablerte selskaper.

Våre ansatte er vår viktigste ressurs, og vi ser etter mennesker som vil være med å bygge selskapet. Du vil bli utfordret fra dag én og få muligheter som vil motivere og utvikle deg, slik at vi kan realisere ditt potensial. En god kandidat for oss er en som viser læringsvilje, engasjement og evne til å gripe eller skape muligheter rundt seg.

Et summer internship gir både deg og oss i Sprint muligheten til å bli bedre kjent. Du vil få mye ansvar og få jobbe på reelle case med kundene våre, om de er etablerte selskaper, startups eller spin-offs. Dermed vil du få følelsen av hvordan det virkelig er å jobbe hos oss.

Internship i Sprint

Sprint ansetter 3 – 6 studenter til et 6 – 8 uker langt summer internship sommeren 2018.

Hva kjennetegner et internship i Sprint?

• Reelle kundeprosjekter
  • Du er et fullverdig medlem i et team med erfarne konsulenter
  • Stort fokus på læring og tilbakemeldinger
  • Kundekontakt fra dag én
  • Høyt tempo og kvalitet, men du skal også ha et liv utenfor Sprint
  • 2 – 3 uker ferie i juli

Hva kjennetegner en intern i Sprint?

• Meget gode resultater fra påbegynt mastergrad
  • Spesialisering innen tekniske fag, økonomi, tjenestedesign eller innovasjon
  • Sterke analytiske evner og god forretningsforståelse
  • Svært gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner
  • En lagspiller og sosiale person, i tillegg til å ha engasjement og driv utover det vanlige
  • Er grunnleggende kvalitetsbevisst, uredd og har stor arbeidskapasitet

Gå inn på sprint.no/karriere for å lese om erfaringene til våre tidligere interns.

Søknad med utfyllende CV og vitnemål/karakterutskrifter fra videregående skole og høyere utdannelse sendes i én PDF-fil til internship@sprint.no.

Søknadsfrist: 24. september 2017

Intervjuer vil foregå påfølgende uke etter søknadsfristens utløp.