Nyutdannede oppstart høsten 2020

Gjør deg klar til å satse!

KPMG ser etter deg som er ferdig utdannet i 2020 og som ønsker å starte karrieren din hos oss.

Vi kan tilby deg unike karrieremuligheter, utfordrende og utviklende arbeidsoppgaver samt et stimulerende og sosialt arbeidsmiljø. Som del av et internasjonalt og ledende kompetansehus vil du oppleve solid utvikling, både faglig og personlig. Vår suksess avhenger av våre medarbeidere, og vi ser derfor etter deg som er motivert og interessert i å jobbe med oss. I KPMG setter vi pris på engasjement, teamarbeid og et sterkt ønske om utvikling og læring. KPMG har en GO IN-kultur der vi verdsetter generøsitet, offensivitet, inkludering og nyskapning.

Hva kan du søke?

Vi søker nyutdannede til både Audit og Advisory.

Audit søker medarbeidere til samtlige kontorer i Norge.

Advisory ser etter nyutdannede til Risk Consulting, Deal Advisory, CFO Advisory og Procurement & Supply Chain. I Advisory rekrutterer vi nyutdannede til hovedkontoret i Oslo.

Hvem ser vi etter?

For å levere de beste tjenestene til våre kunder trenger vi dyktige, engasjerte og løsningsorienterte medarbeidere. Vi ser etter deg som er nysgjerrig og motivert for å lære. I tillegg ser vi for oss at du har:

• Utdannelse på masternivå innen økonomi og administrasjon, revisjon, finans, industriell økonomi, IT/data eller lignende. Studenter med bachelor i revisjon oppfordres også til å søke
  • Solide analytiske evner og god forretningsforståelse
  • Interesse for teknologi
  • Evne til å ta utfordringer på strak arm og vise initiativ
  • Evne til å samarbeide og skape tillit hos kollegaer og kunder
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter (både norsk og engelsk)
  • Gjerne studentverv, utveksling og/eller arbeid ved siden av studiene

Kjenner du deg igjen? Da oppfordrer vi deg til å søke!

Oppstart er i slutten av august 2020, men vi kan også ha muligheter for deg som avslutter studiene tidligere eller senere.

Praktisk informasjon

Du blir bedt om å laste opp CV, vitnemål/karakterutskrifter samt svare på noen spørsmål (det er ikke nødvendig å laste opp attester)

Vi ønsker at du legger ved karakterer fra videregående samt karakterer fra høyskole/universitet. Dersom du ved søknadstidspunktet ikke har en karakterutskrift med de nyeste karakterene dine, kan du legge ved skjermbilde av karakterene

Ved innsendelse av søknaden blir du bedt om å prioritere opptil tre geografiske lokasjoner samt ønskede tjenesteområder

Du vil få en bekreftelse på mail når søknaden er registrert i vårt system

NB! Søknadsfristen går ut 12:00 søndag 05.01.2020

Vi gleder oss til å lese søknaden din! Søk her.