Er du student på høyskole/universitet og interessert i konsulentbransjen? Vil du høre mer om hvordan det er å jobbe i et konsulentselskap som hjelper selskaper å bli raskere, smidigere, mer innovative, offensive og attraktive?

I Sprint Consulting jobber vi med toppledelsen for å sette selskapets strategiske retning, vi jobber med tidlig-fase innovasjon, vi jobber med kommersialisering av ny teknologi som IoT og autonome kjøretøy, og vi jobber med større endringsinitiativ for å skape mer flyt, kontinuerlig forbedring og kontinuerlig innovasjon i store organisasjoner.

Vi åpner dørene til kontoret vårt for en uformell event, hvor vi forteller litt om Sprint og våre satsningsområder, samt presenterer et spennende case fra et av våre kundeprosjekter. I tillegg vil våre summer interns presentere prosjektet de har jobbet på i sommer. Det vil bli servert mat og drikke.

Når: Torsdag 9. august kl. 18. Presentasjonene vil vare i omtrent 2 timer og det er hyggelig om dere ønsker å bli lengre utover kvelden.

Hvor: Fridtjof Nansens plass 7, Oslo, 3.etg.

Hvem: Studenter på primært 3.-5.-kull med et ønske om en karriere innen management consulting.

Vi ønsker å  invitere kandidater som er aktuelle for internship og fast ansettelse, og kommer derfor til å gjøre en selektering basert på bakgrunn og karakterer. Det er et begrenset antall plasser og vi oppfordrer derfor til å søke tidlig.