Søknadsfrist: 15. Februar

Har du lyst til å bli med oss på eventyr?

Bli kjent med Sprint Consulting gjennom en uforglemmelig opplevelse i norsk natur – vi inviterer for første gang til karrierearrangementet «Eventyret» 26. – 29. mars 2020.

Utvalgte studenter blir med oss i Sprint til unike Herangtunet ved Beitostølen, i tillegg til en tur innom våre splitter nye kontorer i Oslo. I løpet av helgen byr vi på spennende faglige sesjoner, unike naturopplevelser og god mat. Som deltager vil du kjenne på hvordan det er å jobbe som Sprintkonsulent i praksis, få innsikt i tjenesteområdene våre og bli godt kjent med folkene i Sprint.

I Sprint Consulting bygger vi morgendagens selskaper. Lær mer om det er noe for deg ved å delta på Eventyret.

Du vil oppleve:

• Rå naturopplevelser
  • Teambuilding og sosiale aktiviteter
  • Kortreiste matopplevelser
  • Bli kjent med Sprints tjenesteområder og få et unikt innblikk i vår hverdag

Praktisk informasjon:

• Arrangementet starter i Oslo på kvelden 26. mars og avsluttes søndag 29. mars.
  • Arrangementet er hovedsakelig rettet mot studenter på tredje og fjerde trinn. Studenter på andre trinn er også velkomne til å søke.
  • Søk ved å besvare to korte søknadsspørsmål og sende inn CV og karakterer i Poption. Utvelgelse skjer basert på innsendt søknad.
  • Søknadsfrist: 15. februar

SØK HER