Schibsted består av en rekke digitale forretninger som er ledende innenfor områdene media, online markedsplasser og teknologiventures. Våre mediehus, blant annet Aftenposten, VG, Aftonbladet og Svenska Dagbladet er kjent for prisvinnende journalistikk og høy redaksjonell uavhengighet. Våre ledende markedsplasser, FINN, Blocket og Tori, knytter sammen millioner av brukere hver eneste måned. Vi utvikler smarte, digitale tjenester og hjelper sterke, nye selskaper med å skalere.

Vi bruker teknologi og data til å skape innovative produkter og fremragende brukeropplevelser – og til å bidra til en bærekraftig fremtid. Schibsted sitt toårige trainee-program har som mål å rekruttere ungt talent og kvalifisere dem til nøkkelposisjoner i våre selskaper. Gjennom to år vil du som trainee jobbe i fire forskjellige plasseringer. Du kan jobbe med strategi, prosjektledelse, markedsføring – i tillegg til mer operasjonelle oppgaver. To ganger i halvåret møtes trainee-kullet til training-weeks, hvor målet er faglig og personlig utvikling innenfor en rekke områder.