Ønsker du å starte karrieren din i et stort og spennende kompetansemiljø? Trigges du av tanken på å bidra til å løse viktige samfunnsproblemer, side om side med fageksperter?

Vi er et tverrfaglig fellesskap av problemløsere som jobber sammen for å løse våre kunders utfordringer. Som nyutdannet i PwC får du mange muligheter til å utvikle deg både faglig og personlig. Vi mener at mennesker må utvikles for å trives og du vil derfor raskt bli koblet på en stor variasjon av kundeoppdrag og oppgaver.

Gjennom dette vil du få innsikt og erfaring fra et bredt spekter av fagområder og bransjer. Det første året i PwC byr på en spennende og bratt læringskurve, men du vil få god støtte fra din personlige career coach, leder og teamet rundt deg for å håndtere dette på en god måte. Som ansatt hos oss får du være med på å bygge tillit i samfunnet, en nødvendighet for å kunne løse problemer og skape verdi. Dette er et meningsfullt og viktig arbeid som strekker seg langt over oss selv og våre kunder. Vi har lagt ut stillingsannonser for graduates med oppstart høsten 2022. Søknadsfrist for alle stillingene er 9. januar, med frist for å ta evnetester 10. januar kl. 09.00. Annonsene våre er linket til det respektive tjenesteområdet: Granskning Risk Deals Consulting Assurance Accounting Oppstart er i slutten av august 2022, men vi kan også ha muligheter for deg som avslutter studiene enten tidligere eller senere, husk å opplyse oss om dette i søknaden din om det gjelder deg.

Vi gleder oss til å høre fra deg!   *Merk at vårt behov endrer seg, finner du ikke ønsket kontor i søknadsskjemaet betyr det at alle stillinger er besatt. Det betyr at det dessverre ikke er mulig å søke til dette kontoret i denne søknadsrunden.  **Som en del av vår rekrutteringsprosess vil vi utføre bakgrunnssjekk ved signering av kontrakt. ***I henhold til GDPR bes du søke og laste opp dokumenter via systemet, og ikke direkte til kontaktpersonen (e) oppført i denne annonsen.

Links:

Kontaktpersoner: