Har du lyst til å bli med oss på eventyr? Bli kjent med Sprint Consulting gjennom et skreddersydd mentorprogram våren 2022!

Eventyret er Sprint sitt nye mentorprogram der utvalgte studenter får muligheten til å bli bedre kjent med konsulentlivet og hvordan det er å jobbe i Sprint.

Startskuddet for mentorprogrammet Eventyret er en eventyrlig helg på Herangtunet ved Beitostølen, i tillegg til en tur hjem til oss i våre kontorer i Oslo. I løpet av helgen byr vi på spennende og nyttige sesjoner for din karriere, unike naturopplevelser og veldig mye moro. Som deltager vil du sette opp utviklingsmål sammen med mentoren din og kjenne på hvordan det er å jobbe som Sprintkonsulent i praksis. Og kanskje viktigst av alt, du vil bli kjent med folkene i Sprint og få en indikasjon på om Sprint-kulturen er riktig for deg.

Kort oppsummert får du:

• En opplevelsesrik helg på Herangtunet (1. – 3. april)  med rå naturopplevelser og sosiale aktiviteter, i tillegg til flere samlinger utover våren og i august
  • En personlig mentor, som jobber i Sprint, følger deg opp på dine utviklingsmål
  • En ufiltrert introduksjon til hva man gjør som konsulent
  • Muligheten til å bygge nettverk, CV og å ta teori ut i praksis
  • Bli kjent med folkene i Sprint og få et unikt innblikk i vår hverdag
  • Sosiale og faglige arrangementer

Praktisk informasjon

• Eventyret starter hjemme hos oss i Oslo kvelden 31. mars, før vi reiser til Herangtunet over den påfølgende helgen (1 – 3. april)
  • Det vil settes opp flere samlinger i løpet av våren og i august
  • Mentorprogrammet er hovedsakelig rettet mot studenter som går på sitt andre, tredje eller fjerde år.

Søk ved å besvare tre korte spørsmål og sende inn CV og karakterer i Poption.  Aktuelle kandidater vil bli kalt inn til et kort digitalt intervju i uke 11.

Les mer og søk her:  https://www.poption.com/companies/sprint/postings/wz3fg2