Om UNION

UNION er en uavhengig, ledende aktør i markedet for næringseiendom i Norge. Vi tilbyr tjenester
innen kapitalforvaltning (private equity-fond innen eiendom), næringsmegling og analyse. Hos oss får du inngående kjennskap til eiendom som investeringsklasse. I tillegg til eiendomsfaget får du jobbe med økonomi og finans.

I UNION blir du en del av:
 Et av landets beste- og bredeste fagmiljøer innenfor næringseiendom
 En selskapskultur der vi jobber sammen og drar i samme retning
 Et selskap med engasjerte ansatte
 En mentor- og fadderordning der du får strukturert oppfølging slik at du har best mulig forutsetning for å utvikle deg personlig og faglig
 Attraktive lokaler på Tjuvholmen
 Konkurransedyktige betingelser

Traineeprogram – kapitalforvaltning, analyse og megling
Som trainee i UNION vil du ta del i vårt årlige utviklingsprogram rettet mot unge talenter. I løpet av traineeperioden vil du jobbe i alle våre avdelinger slik at du får en god forståelse for kapitalforvaltning (private equity-fond innen eiendom), analyse og næringsmegling.  Du vil få inngående kjennskap til eiendomsbransjen, og hva som driver avkastningen for eiendomsinvesteringer. Oppstart august 2022.

Kvalifikasjoner:
Vi ser etter talenter som ønsker seg en karriere innen finans og eiendom. Du er enten i ferd med å avslutte din utdanning eller er nylig uteksaminert med en mastergrad i finans, samfunnsøkonomi, industriell økonomi, eiendomsutvikling eller tilsvarende. Vi ser etter deg som:

 Er lærevillig og ønsker å utvikle deg
 Er nysgjerrig
 Trives med å samarbeide med andre, men samtidig er selvstendig og initiativrik
 Har sterke akademiske resultater
 Har gode kommunikasjonsegenskaper både skriftlig og muntlig
 Har stor arbeidskapasitet

Traineeprogrammet er bare starten
Traineeprogrammet er en del av UNION Gruppens langsiktige satsning på kompetanse. Vi skal tiltrekke, utvikle og beholde de beste talentene for å opprettholde vår sterke faglige- og kommersielle posisjon eiendomsmarkedet, samt bidra til utvikling i bransjen.

UNIONs oppdrag er å skape verdier av eiendom, men vi skal også skape verdi for våre kunder, ansatte og deg som trainee. Året som trainee i UNION skal være en god investering som ny i arbeidslivet. Etter endt program vil vi sammen komme frem til passende avdelingen hvor du vil få tilbud om fast stilling.

Søknadsfrist: 10. september 2021

Spørsmål? Kontakt Brage Boasson | boasson@union.no | +47 95 78 97 20