Next Generation Audit – 30. oktober

Revisor for en dag 2019

Ønsker du å få vite litt mer om hva en revisor faktisk gjør og hvordan en arbeidsdag kan se ut? Revisjonsbransjen står overfor store endringer, og fremtidens revisjon vil være sterkt preget av datanalyser og digitalisering. Synes du dette høres spennende ut? Da anbefaler vi at du melder deg på Next Generation Audit! Her får du være revisor for en dag og få innblikk i hvordan fremtidens revisjon vil være.

Om dagen

Arrangementet vil foregå på CBS onsdag 30. oktober fra kl. 12.00-17.00.

Dagen starter med introduksjon og faglig påfyll i regi av KPMGs erfarne forelesere som også jobber innen revisjon. Deretter vil du sammen med andre studenter få prøve deg på et spennende revisjonscase. Dagen avsluttes med mat og drikke, samt uformell kåring av gruppevinnere.

Dette er en flott mulighet til å bli kjent med KPMG som selskap, få innsikt i hvordan det er å jobbe her og ikke minst knytte relasjoner med ansatte og andre studenter.

Hvem kan delta?

Vi ønsker studenter fra både bachelor-/ masterstudier. Send in en kort tekst om hvorfor du ønsker å delta samt CV og karakterer.

Vi ser frem til å vise deg hva fremtidens revisjon innebærer!

Søknadsfristen går ut torsdag 24. oktober kl. 12:00. Meld deg på her:https://kpmgno.easycruit.com/intranet/test/vacancy/application/send/2390783/174369?iso=no