Er du nyutdannet våren eller sommeren 2025 og ønsker å jobbe i et ledende konsulentselskap?

Vår visjon er å skape morgendagens selskaper. Sprint Consulting er et annerledes konsulentselskap der management consulting møter entreprenørskap. Vi jobber med strategiske problemstillinger på toppnivå hos de største konsernene og de kuleste vekstselskapene i Norge. Sprint hjelper selskaper med å ta gode strategiske beslutninger, utforske nye forretningsmodeller og tidlig-fase innovasjon, kommersialisere og bruke ny teknologi som GenAI, skape bedre flyt og økt kundefokus i kjerneprosessene og bli mer bærekraftige.

Vi søker nå nyutdannede til fast ansettelse med oppstart vår eller høst 2025.

Hva kjennetegner Sprint?

Engasjerende og utfordrende arbeidsoppgaver: I Sprint jobber vi hardt for å tiltrekke oss de mest spennende prosjektene. Hos oss vil du få innsikt i hva som er drivere for vekst, lønnsomhet og suksess hos virksomheter i ulike bransjer. Vi jobber med å sette strategi og retning, gjøre selskaper raskere, mer innovative, datadrevne og bærekraftige.

Mulighet til å ta eierskap tidlig i karrieren: Vi tror på at tidlig ansvar sammen med trygge rammer gir best grunnlag for utvikling. Fra start kan du forvente tett dialog med kunder, ansvar for egne arbeidsoppgaver og være med på å påvirke prosjektenes retning.

Inspirerende og dyktige kollegaer: Sprint er mer enn bare rådgivning, og vi har fokus på å skape et sosialt, inspirerende og morsomt arbeidsmiljø. Vi verdsetter samarbeid og åpenhet, og jobber i team for å oppnå de beste resultatene for våre kunder.

Det mest spennende selskapet:
Alle i Sprint er med på å bygge selskapet, og ansatte har store muligheter til å forme fremtidens Sprint. Dette kan innebære alt fra å bidra i markedsføring av selskapet til å bygge opp nye fagområder. I tillegg tilbys alle som jobber i Sprint å bli eier i selskapet, nyutdannet så vel som partner.

Vi søker deg som:

• har sterke analytiske evner og god forretningsforståelse
  • er grunnleggende kvalitetsbevisst, uredd og har stor arbeidskapasitet
  • er en lagspiller og sosial person, i tillegg til å ha engasjement og driv utover det vanlige
  • har meget gode akademiske resultater
  • har svært gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner
  • har fullført mastergrad med spesialisering innen tekniske fag, økonomi, eller innovasjon innen 2024

Søkere skal ikke levere et vanlig søknadsbrev, men besvare tre standardiserte spørsmål.

Søknadsfrist er torsdag 22. august kl. 23:59, men søkere kan bli kalt inn til intervju fortløpende.

Søk her!