Har du lyst til å starte din karriere hos EY?

Vi rekrutter nyutdannede med oppstart høsten 2022.
Vi er godt i gang med rekruttering til flere av våre kompetanseområder i hele Norge. Denne høsten rekrutterer vi til Assurance, Business Consulting, Technology Consulting og Strategy and Transactions. EY tilbyr et utvalg av karriereveier og muligheter, og med så mange alternativer, forstår vi at det kan være vanskelig å velge. Vi anbefaler derfor at du leser over alle stillingsannonsene du er nysgjerrig på og søker på den stillingen du er mest interessert i.

Ønsker du å starte din karriere i EY kan du søke deg til følgende kompetanseområder:
Assurance: Som ansatt i Assurance vil du blant annet identifisere og løse komplekse revisjonsproblemer. Er du nysgjerrig og årvåken samtidig som du våger å utfordre kunder i henhold til krav, bærekraftighet og langsiktig verdiskapning? Da ønsker vi deg med på laget!
Les mer og søk her

Business Consulting: I Business Consulting hjelper vi våre kunder med å løse problemer og utnytte
mulighetene for å optimalisere og beskytte sine virksomheter i tøffe omgivelser som stadig er i endring. Er du nysgjerrig på hva som gjør de største bedriftene i Norge så suksessfulle eller hvordan man skaper vekst i mindre oppstartsselskaper? Da vil en stilling i Business Consulting passe midt i blinken for deg. Les mer og søk her

Technology Consulting: Brenner du for å hjelpe selskaper utnytte moderne teknologi til å transformere seg, og har du lyst til å være med på å løse noen av Nordens mest spennende teknologiutfordringer? Ønsker du å videreutvikle din faglige og personlige kompetanse i et kunnskapsrikt og engasjerende miljø? Da kan Technology Consulting være stedet for deg! Les mer og søk her

Strategy and Transactions: Appellerer ordene corporate finance, verdivurdering, modellering, due diligence, strategiutvikling og skatt til deg? Synes du det høres interessant ut å bistå kunder med å ta gode avgjørelser basert på et helhetlig og nøyaktig informasjonsgrunnlag? Da er Strategy and Transactions (SaT) stedet for deg! Les mer og søk her

Virker dette spennende?
Dersom du kjenner deg igjen i beskrivelsen over, vil vi gjerne høre fra deg så snart som mulig of senest innen torsdag 19.august, kl.12.00. Mer informasjon om selve rekrutteringsprosessen finner du i annonsene, linket til over. Skulle du ha noen spørsmål er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss via rekruttering@no.ey.com. Du kan også kontakte Mona Yaghmai på tlf. 959 34 997 eller Marie Øglænd på tlf. 917 61 630. Vi ser frem til å motta din søknad!