Er du nyutdannet, ambisiøs og har et ønske om å starte din karriere innen management consulting? Har du lyst til å være med å påvirke hvordan selskaper bør endre og forme seg for å møte fremtidens behov i skjæringspunktet mellom teknologi og forretning? Som en del av vårt Graduate Program, Business Analysis Group (BAG) vil du få mulighet til nettopp dette! Dette programmet er en unik mulighet til å være en del av et program sammen med andre nyutdannede, som er designet for å kunne gi deg en mulighet til å lære, og utvikle deg i trygge rammer innenfor Management Consulting. Sammen med dine nyutdannede kollegaer og øvrige kollegaer vil du få muligheten til å løse problemer og skape verdi for lokale og globale business-ledere og klienter i store digitale transformasjonsprosjekter.

BAG vil også gi deg et år fylt med relevante kurs for å lykkes som konsulent i Capgemini Invent. Du vil bli eksponert for alle våre fag- og industriområder i løpet av det første året. BAG vil være med å kickstarte din karriere og sikre videre suksess som en del av hele organisasjonen i Capgemini Invent etter programmets slutt.

I løpet av BAG-året, vil man få muligheten til å enten bli en del av ett av våre fagområder, og jobbe på prosjekter på tvers av industrier, eller bli en del av en av våre industri-satsninger.

Våre industrier
• Banking og Insurance
• Consumer, Products & Retail
• Energy & Utilities
• Telecom
• Public Services
• Manufacturing

Våre fagområder
• Enterprise Transformation (Corporate Experience, Business Technology, Workforce & Organization)
• Customer First (Customer Transformation)
• Intelligent Industry (Intelligent & Sustainable Operations, Intelligent Industry Data Analytics)

Les mer om denne unike muligheten her: https://www.capgemini.com/no-no/bag/

Hva vi ser etter:
• Kandidater med en interesse for en karriere innenfor management consulting
• Mastergrad med sterke akademiske resultater
• Internasjonal erfaring
• Sterke kommunikasjon- og presentasjonsegenskaper (minimum B1 i norsk, med en tydelig motivasjon og interesse for å jobbe i det norske markedet)
• Evnen til å etablere og utvikle profesjonelle relasjoner og samarbeide godt med andre
• Erfaring fra verv og aktiviteter utenfor studiet
• Evne til å ta til seg og effektivt bruke feedback
• En kombinasjon av analytiske og kreative egenskaper
• Fleksibilitet
• Proaktivitet, en indre drive og fokus på kvaliteter

Hva du kan forvente gjennom graduate programmet
• Tverrfaglig ekspertise og arbeidsmiljø, samarbeid med markedsledende klienter og erfarne konsulenter
• Bratt læringskurve, tydelig karrierevei og støtte for å utvikle seg til å bli en vellykket rådgiver og konsulent. I tillegg tilbyr vi personlig utvikling og faglig påfyll gjennom kurs og mentorprogrammer
• Capgemini Invent stiller sterkt i markedet som et selskap med en unik samarbeids- og menneskekultur, tverrfaglig tilnærming, dyp sektorkompetanse og -ekspertise. I tillegg står selskapet sterkt sammen med den øvrige Capgemini Gruppen som sammen kan levere ende-til-ende leveranser til våre kunder
• En kultur som tilrettelegger for muligheten til å påvirke sin egen fremtidige karriere. Fokus på et sosialt og kollegialt arbeidsmiljø med mange morsomme arrangementer og turer
• Konkurransedyktige betingelser, gode forsikringsordninger og firmahytter i blant annet
Trysil, Hemsedal, på Hafjell og Gaustablikk
• God work-life-balance og muliget til å påvirke arbeidsmengde og type prosjekter selv

Interessert? Slik søker du!

Som en del av søknaden ønsker vi at du legger ved CV, søknadsbrev og karakterutskrifter fra videregående skole, bachelor og master. Du velger selv om du vil skrive ditt søknadsbrev på norsk eller engelsk.

Startdato for programmet er august 2023 eller januar 2024, og vi søker kandidater ved våre kontorer i Stavanger og Bergen. Vennligst presiser hvilken lokasjon du søker deg til. Presiser også i din søknad hvorvidt du ønsker å starte \høsten 2023 eller januar 2024.

Har du spørsmål kan dette sendes til oss på cginvent.no@capgemini.com.

link til orginal annonse: https://emp.jobylon.com/jobs/163507-capgemini-invent-norge-er-du-snart-nyutdannet-og-onsker-a-jobbe-med-management-consulting-i-et-ledende-globalt-selskap-i-vekst-vi-soker-nyutdannede-ti/