Er du student på siste året og ønsker å starte din karriere hos et av Norges største kompetansehus? Deloitte rekrutterer nyutdannede med oppstart 2021!

Deloitte er en arbeidsplass for fremtiden. Vi er en virksomhet med høyt utdannede mennesker innen mange forskjellige fagfelt som arbeider sammen for å bidra til de beste løsningene for våre kunder. Våre medarbeidere ønsker å være en del av en organisasjon som bidrar til et bærekraftig næringsliv og samfunn; og utgjøre en forskjell. Vi er verdens største leverandør av profesjonelle tjenester innen revisjon, rådgivning og advokattjenester med ca. 1500 medarbeidere i Norge. Deloitte er en internasjonal organisasjon med mer enn 312 000 medarbeidere i over 150 land.

Les om de ulike stillingene her eller ved å trykke på teksten nedenfor (hyperlenker):

Audit & Assurance:

Oslo, Stavanger, Bergen:
Har du god forretningsmessig forståelse og interesse for revisjon og digitalisering? Start din karriere hos Deloitte!

Lokalkontor (Drammen – Sogndal – Førde – Florø – Gjøvik – Haugesund – Tønsberg / Grenland – Kristiansand / Grimstad / Lyngdal):

Vil du jobbe digitalt og bruke dine analytiske evner? Deloitte lokalkontorer ansetter nyutdannede fortløpende til forretningsområdet Audit & Assurance.

MRR-stipend 4.klasse: Oslo, Stavanger, Bergen, Innlandet. (Går du 5. klasse MRR? Søk via annonsene over).

Business Process Solutions:

Er du nyutdannet økonom og ønsker å starte din karriere i et av Norges fremste konsulentmiljøer?

Consulting:

Bli en av oss – Deloitte Consulting

Financial Advisory og Forensic:

Ønsker du en karriere innen finans? Deloitte søker nyutdannede til forretningsområdet Financial Advisory

Vil du bidra til å bekjempe økonomisk kriminalitet som hvitvasking, bestikkelse eller korrupsjon? Deloitte’s voksende forensic miljø søker nyutdannede

Risk Advisory og Cyber Risk:

Vil du bistå virksomheter med risikorelatert rådgivning eller revidere store samfunnsreformer? Deloitte søker nyutdannede til forretningsområdet Risk Advisory

Vi etablerer Norges sterkeste cyber-miljø og ønsker deg med på reisen!