Velkommen til kurs i Power Point og presentasjonsteknikk torsdag 9. desember!

Har du lyst til å lære hvordan du holder presentasjoner etter standarden i konsulentbransjen og sikre toppkarakter på neste muntlige eksamen?

I løpet av disse to timene vil du lære noen av prinsippene bak det å lage og fremføre en presentasjon og få med deg noen nyttige tips hjem. Først introduseres kjerneprinsippene innen PowerPoint, der vi både går gjennom teknikken, i tillegg til guidelines for å sette opp ryddige og konsise slides, som fremstår bra visuelt. Til slutt vil vi ha en liten konkurranse hvor du får utlevert tips og triks som er gode å ha med deg videre.

I andre del skal vi se nærmere på hva som kjennetegner en god formidler, og ta deg gjennom åtte elementer du kan fokusere på for å forbedre presentasjonsteknikken din.

Kurset varer fra 17-19 og er på rom SPs05 i Nykredit Auditorium.

Etterpå fortsetter vi med pizza på Nexus for de som har lyst til å få et avbrekk fra eksamenslesingen. Håper vi ses der!

På kurset vil du møte representanter fra Audit & Assurance, Consulting, Financial Advisory og People & Purpose.

Deloitte bistår private og offentlige virksomheter, slik at de kan realisere sine drømmer og nå sitt potensiale. Deloitte Norge består av over 1500 kloke hoder med kompetanse innenfor fem virksomhetsområder: Audit & Assurance, Consulting, Risk Advisory, Financial Advisory og Deloitte Advokatfirma. Dette gir slagkraften som skal til for å skape en betydningsfull forskjell for klienter og samfunnet.

Vi gleder oss stort til å møte deg fysisk og bli bedre kjent med deg!

Påmelding åpner fredag 3. desember, kl 12.00.