BDO åpner søknadsfristen for fast stilling fra høsten 2020 kun for CBS-studenter. Ny frist er 18/02 2020 kl. 23.29. Søk på BDO.NO/KARRIERE

Kort om hvem vi ser etter:

Vi rekrutterer nyutdannede til revisjon, regnskap og rådgivning, og ser derfor etter deg med bachelor i revisjon, mastergrad innen en økonomisk fagretning, teknologi eller andre relevante fagområder. Dersom du også har vist ditt engasjement gjennom relevant arbeidserfaring og andre verv utenom studiene, er dette positivt.

Som person er du ambisiøs, lærevillig, engasjert og har gode kommunikasjonsevner. Vi ser etter deg som både er samfunns- og næringslivsorientert, og har en interesse og nysgjerrighet for digitalisering. Hvis du i tillegg liker mennesker like godt som tall, og forstår viktigheten av å bidra til et godt arbeidsmiljø, kan du være rett person for oss.

Hva BDO tilbyr:

I BDO får du tidlig ansvar.
Du får utfordringer, du lærer kontinuerlig, du blir hørt og du får muligheten til å sette gode ideer ut i livet.

Fremfor alt blir du del av et stort fellesskap med engasjement, høy kompetanse og en helt særegen arbeidsform. Vi jobber tett på hverandre og tett på kundene våre, i alle deler av nærings- og samfunnslivet.

Uansett hvilke drømmer og planer du har for karrieren din, får du erfaringer som bringer deg et langt skritt videre – både i og utenfor BDO.

Les mer og søk på BDO.NO/KARRIERE

Mandag 17/02 arrangerer BDO casedagen «revisor for en dag»

Kort om casedagen:

Vi ønsker  gi CBS studentene et innblikk i hva en revisor egentlig jobber med. Selve casedagen varer fra kl. 12.00-19.30. Det vil bli servert både lunsj og forfriskninger underveis. Dere vil først få en introduksjon til revisjonsfaget, deretter blir det caseløsning i grupper og til slutt skal dere presentere dagens arbeid.

Etter casedagen inviterer vi alle deltakerne med til Pluto for en hyggelig middag med en tolvretters meny og godt drikke.