Dine muligheter i Accenture for deg

… som går 3. året på master

Discovery programmet

Bli med i vårt eksklusive ett års nettverksprogram og finn ut om vi er riktig arbeidsplass for deg! Du får delta på kule workshops, sosiale samlinger, vintertur, og du får et unikt innblikk i hvordan vi tar i bruk de nyeste teknologiene for å skape innovative løsninger for samfunnet og kundene våre. Du får også din egen karriereveileder. Mot slutten av programmet holder vi intervjuer til Summer Internshipet for alle Discovery studentene våre.

… som går 4. året på master

Summer Internship

Som sommerstudent hos oss jobber du i seks uker av sommeren og får muligheten til å teste ut livet som konsulent, komme tett på bedriftskulturen vår og rett og slett, få en uforglemmelig sommer! Søk her innen 7. mars!

Link til SI-stillingen finnes her: https://www.accenture.com/no-en/careers/jobdetails?id=00923842_en&title=Summer+Internship+2021+–+Bli+med+å+skape+det+nye+Norge!

… som er nyutdannet

Som nyutdannet hos oss kastes du rett inn i konsulentlivet. Det er en bratt læringskurve som​ fortsetter der studiene slapp; men med full støtte av kollegaer og ledere vil du raskt utvikle deg og​ din kompetanse til å bli en av våre eksperter. Du vil være på team med andre Graduates og erfarne konsulenter, og jobbe på ulike prosjekter​ med mange spennende problemstillinger. Uansett hvilket område du jobber innen, vil du utfordre​ deg selv og utvide horisonten hver eneste dag.

Link til Gradute-stillingen finnes her: https://www.accenture.com/no-en/careers/jobdetails?id=00916071_en

Vi har nå to annonser ute for avdelingene våre Strategy&Consulting og Technology. Enten for deg som er analytisk, liker tall og strategier og en for deg som elsker teknologi, eller deg som liker begge deler! Er du litt usikker på hvilken av annonsen som er rett for deg? Da velger du bare den som er nærmest ditt hovedfelt.

Stillingene finner du på accenture.no/student

Søk nå! Vi har løpende opptak.

Følg @accenturenorge på Instagram for å se livet på innsiden.
Følg gjerne vår podcast, Dekryptert, der vi tar for oss de nyeste trendene innenfor teknologi.